FESPA Eurasia Bu Yıl Yüzde 30 Büyüyecek

FESPA Eurasia 2019 için geri sayım başladı

FESPA Eurasia bu yıl yüzde 30 büyüyecek

Avrasya Bölgesi’nin lider baskı fuarı FESPA Eurasia, bu yıl üç ayrı salonda gerçekleşecek. Fuar alanını yüzde 30 büyüten FESPA Eurasia, 5-8 Aralık 2019’da İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) baskı ve endüstriyel reklam dünyasını bir araya getirecek. Geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı, konfeksiyon süsleme, endüstriyel reklam teknolojileri, sarf malzemeleri ve yazılımları gibi birçok alanda bu yıl da sektörün gelişimine katkı sağlayacak. 

Avrasya Bölgesi’nin lider baskı fuarı FESPA Eurasia, bu yıl 5-8 Aralık 2019’da İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) baskı ve endüstriyel reklam dünyasını 7. kez bir araya getiriyor. Bu yıl 3 salonda (9, 10, 11) gerçekleşecek olan FESPA Eurasia 2019, artan ilgi nedeniyle yüzde 30 büyüyor. İki salonu dijital baskı ve endüstriyel reklama ayrılan FESPA Eurasia 2019’da bir salon ise tamamen serigrafi dünyasını ağırlayacak. Dört gün boyunca sektörün büyümesi için en önemli platformlardan biri olacak FESPA Eurasia 2019’da, çevre ülkelerden gelen sektör profesyonelleri, fuardaki yerel ve uluslararası katılımcılarla buluşacak.

Türkiye turuna çıktı

Sektörün en büyük oyuncularının şimdiden yerlerini aldığı FESPA Eurasia 2019 Fuarı kapsamında çalışmalara başlandı. FESPA Eurasia’nın ortağı olan ve kar amacı gütmeyen Açıkhava Reklamcıları Derneği (ARED), ziyaretçi çalışmaları ve sektörel eğitim programına Şubat ayında Aydın ile başladı. ARED, Nisan ayında ise Mardin’de seminerlere devam etti. ARED çalışmalarını Haziran ayında Muş, Ağustos ayında Sivas ve Ekim ayında Malatya toplantıları ile sürdürmeyi planlıyor. Söz konusu şehirlerde endüstriyel reklam ve baskı uzmanlarıyla bir araya gelip, eğitimlerle sektörü bilinçlendiren ARED, aynı zamanda FESPA Eurasia 2019 Fuarı ile ilgili tanıtıcı faaliyetlerde bulunuyor.

Avrasya’yı buluşturuyor

Avrupa, Orta Asya, Kuzey Afrika ve Orta Doğu bölgelerindeki geniş format dijital baskı, tekstil baskı, serigrafi baskı ve endüstriyel reklam sektörlerine yönelik uluslararası bir fuar olan FESPA Eurasia, Avrasya Bölgesi’ndeki sektör profesyonellerinin buluşma noktası olarak çevre ülkelerden de ilgiyle karşılanıyor.

7.5 milyar dolarlık dev bir sektör

FESPA Eurasia bu yıl kullandığı ‘Potansiyelini Keşfet’ sloganı ile, baskı ve endüstriyel reklam camiasının doğru zamanda doğru kararlar alabilme, trendleri takip edebilme ve çağı yakalama becerilerini geliştirerek gerçek iş potansiyelini keşfetmesinin; yeni alanlarda yeni işler yaratabilmesinin önünü açmayı hedefliyor. 2017 rakamlarına göre 7.5 milyar dolara yakın bir büyüklüğe sahip olan baskı sektöründe FESPA Eurasia’nın hedefi, baskılı işlerin talebini artırarak baskı sektörünün iş hacmini daha da genişletmek. 

 

FESPA Eurasia hakkında:

Global baskı federasyonu FESPA ve ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği) ortaklığıyla kurulan FESPA Eurasia, ilk fuarını 2013 yılında gerçekleştirdi. 2013 yılından bu yana toplam 6 fuar gerçekleştiren FESPA Eurasia, en son 2018 yılında İstanbul Fuar Merkezi’nde 8624 ziyaretçiyi ağırladı. FESPA Eurasia 2019 ise 5-8 Aralık tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde ‘Potansiyelini Keşfet’ sloganıyla baskı dünyasını bir araya getirecek.

Bu yazıyı paylaş:

Yorum yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir