FESPA Eurasia’nın ana sponsoru Mimaki oldu [ 27 Mayıs 2019 ]


FESPA Eurasia’nın ana sponsoru Mimaki oldu

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

Avrasya Bölgesi’nin lider baskı fuarı FESPA Eurasia’nın bu yılki ana sponsoru sektörün en yenilikçi oyuncularından Mimaki Eurasia oldu. FESPA Eurasia, tüm sponsor ve katılımcılarla birlikte 5-8 Aralık 2019’da İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) baskı ve endüstriyel reklam dünyasını bir araya getirecek…

Japonya merkezli global baskı sistemleri lideri Mimaki, Avrasya Bölgesi’nin lider baskı fuarı FESPA Eurasia’nın ana sponsoru oldu. FESPA, tüm sponsor ve katılımcılarıyla birlikte 5-8 Aralık 2019’da İstanbul Fuar Merkezi’nde (İFM) baskı ve endüstriyel reklam dünyasını 7. kez bir araya getirecek. Dört gün boyunca sektörün büyümesi için en önemli platformlardan biri olacak FESPA Eurasia 2019’da, sektör profesyonelleri, fuardaki yerel ve uluslararası katılımcılarla buluşma fırsatı yakalayacak.

Geçen yıl FESPA Eurasia fuarında Avrasya bölgesinden gelen baskı ve endüstriyel reklam uzmanlarıyla buluşan Mimaki Eurasia, oldukça verimli bir fuar geçirdi. Bu yıl da FESPA Eurasia fuarının ana sponsoru olmayı tercih eden Mimaki Eurasia Genel Müdürü Arjen Evertse şunları söyledi:

Potansiyeli ortaya çıkaracaklar

“FESPA Eurasia gelirini baskı sektörünü geliştirecek projelere aktaran, bizim de bu sene üyesi olduğumuz Açıkhava Reklamcıları Derneği (ARED) ortaklığı ile düzenlenen, Avrasya bölgesi için çok önemli bir fuar. Bu fuarın kar amacı gütmemesi ve sektörün geleceğine yatırım yapması, Mimaki Eurasia’nın sektörü eğitici ve bilinçlendirici kimliği ile uyumludur. Ayrıca FESPA Eurasia’nın bu yılki ‘Potansiyelini Keşfet’ sloganı, firmamızın sektöre bakış açısıyla çok örtüştü. Müşterilerimiz baskı sektöründe katma değeri ve potansiyeli yüksek işler arıyor. Bizler de sektörün gerçek potansiyelini ortaya çıkarmak için müşterilerimizle birlikte çözüm üretiyoruz, eğitim faaliyetleri ve etkinlikler organize ederek durmadan çalışıyoruz.”

FESPA Eurasia hakkında:

Global baskı federasyonu FESPA ve ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği) ortaklığıyla kurulan FESPA Eurasia, ilk fuarını 2013 yılında gerçekleştirdi. 2013 yılından bu yana toplam 6 fuar gerçekleştiren FESPA Eurasia, en son 2018 yılında İstanbul Fuar Merkezi’nde 8624 ziyaretçiyi ağırladı. FESPA Eurasia 2019 ise 5-8 Aralık tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde ‘Potansiyelini Keşfet’ sloganıyla baskı dünyasını bir araya getirecek.