FESPA Eurasia, İkinci Senesinde Başarısını Perçinledi [ 26 Aralık 2014 ]


FESPA Eurasia, İkinci Senesinde Başarısını Perçinledi
FESPA Eurasia, İkinci Senesinde Başarısını Perçinledi
FESPA Eurasia, İkinci Senesinde Başarısını Perçinledi

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

FESPA Eurasia 2013’ün katılımcı ve ziyaretçilerinin fikirleri alınarak, geri bildirimler ışığında şekillendirilen ve sektörün beklentileri doğrultusunda Aralık ayına alınıp dört güne çıkarılan FESPA Eurasia 2014, sektörün gerçek fuarı olarak pozisyonunu sağlamlaştırdı. FESPA Eurasia 2014, kolay erişilebilen, gezilebilen ve iş güvenliği konusunda alınan detaylı önlemler ve üst düzey havalandırma sistemleriyle insan sağlığının önem verildiği bir etkinlik olarak fuar organizasyonundaki kalitesiyle de öne çıktı.

ARED ve FESPA ortaklığı ile 4-7 Aralık 2014 tarihlerinde CNR Expo’da gerçekleşen FESPA Eurasia, 4 Aralık Perşembe günü saat  10’da yapılan kurdela kesme töreniyle misafirlerine kapılarını açtı ve ilk gününden itibaren beklentilerin üzerinde ziyaretçiyi konuk etti.

ARED üyeleri ve sektör temsilcileri, dört gün boyunca ARED-FESPA standında ARED’in misafiri oldular ve meslektaşlarıyla bir araya gelip sektörel bağlarını güçlendirme ve yerli ve yabancı konuklarla sohbet etme şansı yakaladılar.

ARED’İN SEKTÖREL EĞİTİME VERDİĞİ DESTEK FESPA EURASIA’DA DA DEVAM ETTİ

ARED, gelişimini daima desteklediği okulların öğrencilerini FESPA Eurasia 2014’te ağırlayarak sektörün gelecekteki çalışanlarına eğitimini aldıkları konularda önemli pratik bilgi ve deneyim imkanları sundu. Fuarın ilk günü İstanbul Bayrampaşa İnönü Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile İstanbul İTKİB Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, ikinci günü İstanbul Haydarpaşa Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, üçüncü günü İzmir Konak Mersinli Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ARED’in misafiri olarak FESPA Eurasia’yı gezdiler. ARED’in işbirliğinde olduğu okullardan İnönü MTAL ve Mersinli MTAL’nin ARED Endüstriyel Reklam Ürünleri Teknik Öğretim Programı öğretmen ve öğrencilerinin yanı sıra okul müdürleri de fuarı ziyaret ederek sektörü daha yakından tanıma fırsatı buldular.

FESPA EURASIA 2014 ARED’İN ÖNCÜLÜĞÜNDE HAZIRLANAN ENDÜSTRİYEL REKLAM UYGULAMALARI ATÖLYESİ’YLE SEKTÖRE YÖN VERDİ

FESPA Eurasia, katılımcı ve ziyaretçilere, sadece ürünlerin sergilendiği bir fuar yerine, dünyada sektörle ilgili son gelişmeleri takip edebilecekleri, eğitim alabilecekleri, vizyonlarını ve yaratıcılıklarını geliştirebilecekleri, yeni bilgiler öğrenebilecekleri doğru içerikler, interaktif seminerler, workshoplar ve showlarla desteklenmiş bir etkinlik olma amacını FESPA Eurasia 2014 Fuarı’nda dört gün süresince belirli saat aralıklarında gerçekleşen Endüstriyel Reklam Atölyesi ile hayata geçirdi.

Endüstriyel Reklam Atölyesi ilk yılında olduğu gibi 2014’te de yoğun ilgi gördü. Ateş Neon’dan Asım Doğan “Neon Uygulama” ve Atölye Teknik “Pleksi Kutu Harf Yapımı” konularında uygulamalar gerçekleştirdi.

Fuar alanında yaratılan canlı atmosfer ve uygulama alanlarında sunulan yaratıcı çözümler ve farklı uygulama yolları aracılığıyla FESPA Eurasia 2014’te, ziyaretçilere sunulan eğitim ve sektörel ağ fırsatları daha da genişledi ve ziyaretçilerin yatırım yapmak için ihtiyaç duyduklara en doğru bilgilere ve ilham verici teknik ve pratik çözümlere ulaşması sağlandı.

FESPA EURASIA KATILIMCI PARTİSİ VE TEŞEKKÜR BELGELERİ

FESPA Eurasia 2014 Fuarı katılımcıları ile fuarın ikinci gününün akşamında gerçekleşen Katılımcı Partisi’nde bir araya gelindi. Fuarın dördüncü gününde ise katılımcı firmaların katılım plaketleri ve 2014 yılı içerisinde ARED faaliyetlerine katkı sağlayıp, destek verenlerin teşekkür belgeleri ARED Yönetim Kurulu Üyeleri tarafından standlar ziyaret edilerek sahiplerine takdim edildi.

Katılımcı firmalardan parti organizasyonu ve stand ziyaretleri süresince alınan görüşler, fuarın geniş kapsamından, fuar ziyaretçilerini yatırım yapmaya hazır yüksek profilli bir kitlenin oluşturmasından ve uluslararası ziyaretçi sayısının fazla olmasından duyulan memnuniyete işaret etti.