FESPA Eurasia 2019 ziyaretçi rekoru kırdı! [ 10 Aralık 2019 ]


FESPA Eurasia 2019 ziyaretçi rekoru kırdı!

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

FESPA Eurasia 2019, 5-8 Aralık’ta İFM’de (İstanbul Fuar Merkezi) “FESPA Eurasia ile Potansiyelini Keşfet” sloganıyla gerçekleştirildi. 10.477 ziyaretçi çeken fuara gösterilen yoğun ilgi, sektör için oldukça verimli bir fuar ortamının oluşmasına olanak tanıdı.

50 yılın üzerinde fuarcılık deneyimiyle “Amaç için Kazanç” felsefesine sahip federasyon FESPA’nın ve sektörün Türkiye’deki tek temsilcisi, federasyon üyesi olan ARED’in ortaklığıyla 2013 yılından beri gerçekleştirilen FESPA Eurasia fuarının yedincisi, 5-8 Aralık 2019’da uluslararası unvanıyla İFM’de düzenlendi. 4 gün süren fuar boyunca ziyaretçiler; geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, ticari baskı, tekstil baskı, konfeksiyon süsleme ve endüstriyel reklama dair en son ürün ve trendleri inceleme fırsatını yakaladılar.


FESPA Eurasia 2019’un açılış konuşması, ARED Başkanı Ahmet Özdemirel ve FESPA Başkanı Christian Duyckaerts tarafından yapıldı. Kurdele kesimi öncesinde açılış konuşmasını yapmak üzere ziyaretçilere ve katılımcılara seslenen ARED Başkanı Ahmet Özdemirel, FESPA ve ARED ortaklığıyla gerçekleşen FESPA Eurasia Fuarı’nın hacminin ve kapsamının her yıl artarak genişlemesine değindi. FESPA Eurasia’nın Türk baskı ve endüstriyel reklamcılık sektörüne dünyadaki son gelişmeleri takip etme fırsatı sunduğunu dile getiren Ahmet Özdemirel, fuarın yerli katılımcı firmalara da bölge ülkelere açılma ve uluslararası yeni müşteriler bulma imkanı tanıdığından bahsetti. Konuşmasına, İstanbul Ticaret Odası 30 No’lu Bilgi, İletişim ve Medya Meslek Komitesi’nin başlattığı Endüstriyel Reklam Ürünleri Sektörü Araştırma Raporu’na ARED’in sektörel bilgi ve birikimiyle destek verdiğini vurgulayarak devam eden Özdemirel, rapor sayesinde sektörün artık rakamlarla tanımlanabildiğini vurguladı. Konuşmasında ihracatı arttırma hedefinin altını çizen Özdemirel, FESPA Eurasia katılımcı ve ziyaretçilerinin, Worldef iş birliği ile gerçekleştirilen E-İhracat Seminerleri sayesinde uzmanlar tarafından bilgilendirileceği ve yönlendirileceğine dikkat çekti. Son olarak bu yıl Birol Fedai onuruna düzenlenen 5. ARED Ödülleri’nin En İyi Endüstriyel Reklam ve Denizbank Gelecek Vadeden Tasarımcı olmak üzere iki kategoride gerçekleştiğini belirten, katılımcı ve ziyaretçileri oylamaya katılmaya davet eden ve genç tasarımcılara yönelik kategori sponsorluğu için Denizbank’a teşekkür eden Özdemirel sözlerini, “Fuarımızın başarıyla gerçekleşeceği inancımla, fuarımızı gerek katılımcı, gerek ziyaretçi olarak destekleyen ve emeği geçen herkese teşekkür ediyor, tüm konuklarımıza saygılarımı sunuyorum.” cümlesiyle tamamlayarak konuşmasını sonlandırdı.

Ardından sözü alan FESPA Başkanı Christian Duyckaerts, Avrasya bölgesinden gelen bütün ziyaretçi ve fuar katılımcıları ile fuarın ana sponsoru olan Mimaki’ye teşekkür etti. Duyckaerts’in “Baskı sektörünü geliştirmek için FESPA olarak bizler Avrasya bölgesindeki baskı ve endüstriyel reklam uzmanlarını desteklemeye devam edeceğiz.” cümleleriyle konuşmasını sonlandırmasının ardından ARED Yönetim Kurulu, FESPA Yönetim Kurulu’na hediyesini takdim etti. Ardından FESPA Yönetim Kurulu Başkanı Christian Duyckaerts, Başkan Yardımcısı Christophe Aussenac ve Yönetim Kurulu Üyeleri Anders Nilsson, Enrico Steijn, György Kovács, Lascelle Barrow, Olav Skilbred, Thomas Struckmeier, Daniel Sunderland, CEO Neil Felton ve ARED Yönetim Kurulu üyelerinin katılımıyla fuar alanındaki stantlar gezildi.



ARED - Club FESPA Standı Sektör Temsilcilerinin Uğrak Noktası Oldu

19 yıllık birikimi bulunan ARED’in ilk günden bu yana kurduğu güçlü sektörel bağlar ve eğitim kurumlarına verdiği destekle geliştirdiği ilişkiler sayesinde ARED - Club FESPA standı sektör temsilcileri için bir araya gelme şansını edindikleri bir uğrak noktası haline geldi. Fuarı ziyaret eden, geleceğin sektör temsilcisi olacak öğrencilerin sektörü birebir gözlemleme ve yeni, çeşitli uygulamaları inceleme imkanına ulaştığı FESPA Eurasia 2019’da ARED - Club FESPA standı, iş birliğindeki okulların da uğradığı, çeşitli oda ve derneklerin tanışma imkanı bulduğu hareketli bir alan oldu.

Yıl boyunca ARED faaliyetlerine destek ve katkı sağlayan kişi ve firmalara teşekkür belgeleri ve plaketleri takdim edildi.
FESPA Eurasia Fuarı için gelenekselleşen Katılımcı Partisi, Choppers Point’te düzenlendi ve FESPA - ARED ekipleri fuar katılımcılarını ağırladılar. Açılış konuşmasını FESPA Eurasia Satış Müdürü Betül Binici ve FESPA Fuarlar Grup Satış Müdürü Michael Ryan yaptı.
FESPA Fuarlar Grup Satış Müdürü Michael Ryan: “FESPA Eurasia’nın başarısı her yıl katlanarak devam ediyor. Desteğiniz için çok teşekkür ederiz, FESPA için inanılmaz bir yıl oldu, fuarımızı sizin katkılarınızla gerçekleştiriyoruz, hepinize destekleriniz için çok teşekkür ediyoruz. ” dedi.

FESPA Eurasia 2019’un Öne Çıkanları: Nitelikli Uluslararası Ziyaretçi ve Hareketli Etkinlik Alanları

FESPA Eurasia 2019, uluslararası ziyaretçi yoğunluğunun sağladığı avantajla, oldukça başarılı 4 gün geçirdi. Bu sene de İFM’de gerçekleşen FESPA Eurasia 2019, fuara hareket katan yeni etkinliklerle dolu bir fuar olarak akıllarda yerini aldı.



E-İhracat Seminerleri

FESPA Eurasia 2019 fuarı kapsamında, 6-7 Aralık 2019 tarihlerinde, saat 14:00-16:30 arasında, ARED ve Worldef iş birliği ile E-İhracat Seminerleri düzenlendi. Seminerlerin ilk gününde sırasıyla, ARED Yönetim Kurulu Üyesi ve İhracat Komitesi Başkanı Mustafa Göktürk ile Worldef Kurucu Başkanı Ömer Nart’ın açılış konuşmalarıyla başlayan programın ilk gününde T-Soft CEO’su Ömer Arıkan E-İhracat’ta E-Ticaret Altyapısı, Pro Translate Kurucu Ortağı Kerem Kalkancı Lokalizasyon, Worldef Danışmanlık Direktörü Hakan Enes Ermiş Global Pazarlar, Miujoy Kurucusu Elif Serim E-İhracat’ta Başarı Hikayeleri, Ant Decor Kurucusu Burak Aykut E-İhracat’ta Başarı Hikayeleri ve İnter Patent Genel Müdürü Tolga Duman Marka&Patent Tescili konulu sunumlarını gerçekleştirdiler.

E-İhracat Seminerleri’nin ikinci gününde yine ARED Yönetim Kurulu Üyesi ve İhracat Komitesi Başkanı Mustafa Göktürk ile Worldef Kurucu Başkanı Ömer Nart’ın açılış konuşmalarının ardından Digital Partners CEO’su Tunç Günbey E-İhracat’ta Dijital Pazarlama, Cdek Kargo Şirketi Satış Direktörü Çetin Balekoğlu E-İhracat’ta Lojistik, Digital Media World Kurucu Ortağı Merve Arık E-İhracat’ta Hedef Kitle Analizi, Keynes Danışmanlık Kurucusu Ahmet Emre Bükcü E-İhracat’ta Devlet Teşvikleri ve E-com Group Kurucusu Batuhan Çirmi Amozon’da Satışın Sırrı konulu sunumlarını gerçekleştirdiler.


Endüstriyel Reklam Atölyesi

Endüstriyel Reklam Atölyesi’nde 4 gün süren fuar boyunca her gün belirli saatlerde İlyas Kılavuz (Unifol) tarafından “Araç Kaplama”, Şaban Beyler (İstanbul Reklam) tarafından “CNC Router ve Lazer Uygulamaları”, Tabela Ustası Hasan Gürşan tarafından “Tabela Yapımı”, Asım Doğan (Ateş Neon) tarafından “Neon Uygulama” uygulamaları yapıldı.

Print Make Wear İstanbul

Print Make Wear alanı, baskı ve endüstriyel reklam fuarı FESPA Eurasia’da ikinci defa yer aldı. Ünlü İtalyan baskı uzmanı Angelo Barzaghi canlı serigraf baskı sunumlarıyla ziyaretçileri en yeni T-shirt baskı teknikleriyle ilgili bilgilendirerek, ziyaretçilere kendi T-shirtlerini basma deneyimi yaşattı.

World Wrap Masters Eurasia: Araç Kaplama ve Daha Fazlası

FESPA’nın küresel kaplama etkinliği World Wrap Masters, interaktif atölye çalışmaları ve nefes kesen yarışmalarıyla İstanbul’da ziyaretçiler ve katılımcılarla buluştu. Yarışmacılar, yetenek ve yaratıcılıklarını araç ve farklı objeleri vinillerle kaplayarak 3 round’dan oluşan yarışmanın sonunda uzmanlardan oluşan jüri tarafından uygulamalarının kalitesine göre değerlendirildiler.
Yarışmanın kazananı 24-27 Mart 2020’de Madrid, İspanya’da gerçekleşecek olan ve Afrika, Brezilya, Asya ve Meksika’da gerçekleşen Wrap Masters yarışmalarının birincileriyle birlikte World Wrap Master 2020’de yarışmaya hak kazandı.

3-6 Aralık’ta İFM’de Gerçekleşecek FESPA Eurasia 2020’de Görüşmek Üzere!

Geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı ve endüstriyel reklama dair yeni ürünler ve teknolojilerin sergileneceği FESPA Eurasia, 2020 yılında da uluslararası olarak gerçekleştirilecek ve sektörü bir araya getirecek.
Sektörün fuarı FESPA Eurasia’ya 2019 yılında katılımcı ya da ziyaretçi olarak ARED’i ve sektörü destekleyen tüm sektör temsilcilerine sonsuz teşekkürler.