FESPA Eurasia 2015 Sektörün Fuarı Olduğunu Kanıtladı [ 13 Temmuz 2015 ]


FESPA Eurasia 2015 Sektörün Fuarı Olduğunu Kanıtladı
FESPA Eurasia 2015 Sektörün Fuarı Olduğunu Kanıtladı
FESPA Eurasia 2015 Sektörün Fuarı Olduğunu Kanıtladı
FESPA Eurasia 2015 Sektörün Fuarı Olduğunu Kanıtladı

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

Baskı sektörünün yararına düzenlenen tek fuar olan FESPA Eurasia 2015’in fuar alanının %80’i doldu.  
Yeniliklere tanık olmak ve rekabet avantajı elde etmek isteyen baskı ve endüstriyel reklam sektörü profesyonelleri büyük bir heyecanla 10-13 Aralık’taki ‘Sektörün Fuarı’ FESPA Eurasia 2015’i bekliyor. Hazırlık çalışmaları başarıyla devam eden fuar, baskı ve endüstriyel reklam pazarının yeni araçlara kaynak oluşturması ve potansiyeline ulaşması için önemli bir platforma dönüştü.

Geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, ticari baskı, endüstriyel reklam, tekstil baskı ve konfeksiyon süsleme segmentlerinin yer alacağı FESPA Eurasia 2015 İstanbul’da CNR Expo’da gerçekleştirilecek. FESPA’nın ARED ortaklığı ile düzenlediği FESPA Eurasia, elde ettiği kazancı yine sektöre yönlendirmesi ile fark yaratıyor. Sektörün büyümesine dönük misyonu ile sektörün geniş bir desteğini kazanan FESPA Eurasia, ‘Sektörün Fuarı’ olduğunu kanıtladı.

Alanlarını Büyüten Katılımcılarla %80 Doluluk Yakalandı

Başarıyla tamamlanan iki fuardan sonra FESPA Euraisa 2015 % 80 doluluk oranına ulaştı. Daha önceki FESPA Eurasia fuarına katılan firmalar, 2015 fuarı için erken kayıt yaptırarak, yeni malzeme ve ekipmanlara yatırım yapacak 8500’den fazla yüksek profil ziyaretçiyle fuarın, kendi iş potansiyellerine ve sektörün gelişimine sunduğu katkının altını çizmiş oldu. Sonuç olarak da pek çok firma daha geniş bir ürün portföyü sunacak stand alanlarını yüzde 60 civarında büyüterek yer alacak. Bu firmalar arasında Frimpeks, Folpa, Tecpro, Optimum Digital Planet, Canapa, Deniz Reklam, OTS Dijital, Inka Teknik, Unifol ve Uras Kimya öne çıkıyor.

Türk pazarının öneminin ve FESPA Eurasia fuarının kalitesinin farkına varan uluslararası markalar da fuardaki katılımlarını arttırıyor. MIMAKI, MS Printing Solutions SRL ve Roland DG, fuarda yer alacak pek çok uluslararası şirketten sadece birkaçı.

Fuarda tekrar yer alacak katılımcıların yanı sıra, fuara ilk kez katılacak olan firmalar %19 oranına ulaştı. Bunda FESPA markasının küresel gücü, bilgisi ve iş ağının genişliğinin önemli olduğu belirtiliyor.

FESPA Eurasia’nın Vazgeçilmezi: Eğitim

Katılımcı sayısını ve katılımcıların stand büyüklüklerini arttırmaya devam eden FESPA Eurasia 2015, seminer ve uygulamalı gösterim şeklinde eğitim odaklı çalışmalara da sahne olacak. Hazırgiyim ve tekstil baskı oturumlarının gerçekleşeceği Salon 4’te dijital tekstil baskı ve süblimasyon baskı büyük bir alanı kaplayacak. Oluşturulacak serigrafi baskı pavilyonu ile ziyaretçilere uygulamalı eğitim verilecek.

Yatırım Kararları FESPA Eurasia’da Alınacak

FESPA Eurasia 2015’e olan ilgiden dolayı memnun olduklarını açıklayan FESPA Grup Fuarlar Müdürü Michael Ryan: “Fuar tamamen sektörün gelişimine dönük bir misyona sahip ve elde edilen kazanç, ARED vasıtasıyla ya da diğer projelerle yine sektör için yatırıma dönüştürülüyor. Katılımcılarımıza bu sürecin faydalarını anlattığımızda, FESPA Eurasia’ya katılımları sektöre destek anlamına geldiği için, fuarı desteklemekten ve fuarın her yıl daha da büyümesine yardımcı olmaktan memnun olduklarını ifade ediyorlar.  Fuar, baskı ve endüstriyel reklam tedarikçilerine en son çözümleri, pazar eğilimlerini, yatırım yapma fırsatını ve iş potansiyellerini arttırma olanağı sunması bakımından büyük bir öneme sahip.” dedi.