FESPA Eurasia 2014 İçin Çalışmalar Hızlandı [ 18 Temmuz 2014 ]


FESPA Eurasia 2014 İçin Çalışmalar Hızlandı
FESPA Eurasia 2014 İçin Çalışmalar Hızlandı

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

Baskı ve endüstriyel reklam sektöründeki büyük firmaların katılımı FESPA Eurasia’yı güçlendiriyor

04-07 Aralık’ta CNR Expo İstanbul’da gerçekleştirilecek ve dört gün sürecek FESPA Eurasia 2014 boyunca ziyaretçiler, geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı ve endüstriyel reklam ürünlerinde son yenilikleri takip edebilecek.

Geçtiğimiz sene Türkiye’de ilk kez düzenlenen FESPA Eurasia’dan daha da iddialı bir fuar hazırlamak için FESPA’nın üye derneği ve aynı zamanda fuarın ortağı olan ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği) ile yoğun bir çalışma içinde olduklarını belirten Grup Fuarlar Müdürü Michael Ryan: “2013’te ilk kez düzenlediğimiz fuarın başarısı, bu seneki organizasyonumuz için bizi motive etti. Ayrıca yaptığımız değerlendirmeler sonucu, yatırım bütçelerini Ocak ve Şubat ayında yapan sektör açısından en ideal fuar zamanın Aralık olduğuna karar verdik. Katılımcıların taleplerini dikkatini alarak fuar süresini bir gün daha uzattık.  Bu sene fuarın dört gün sürecek olması nedeniyle ziyaretçi sayısının artacağını, fuarın hemkatılımcılar hem de ziyaretçiler açısından daha da verimli geçeceğini düşünüyoruz” dedi.

Fuara HP, Agfa, Mutoh, Reggianı, Konica Minolta,MS, Kornit ve Roland gibi birçok uluslararası markanın yanısıra, Optimum Digital, SDS , Pigment, Sayar,  Arasteks, BTC ve A.I.T gibi Türkiye’de  faaliyet gösteren önemli firmaların da kayıt yaptırdığını belirten FESPA Avrasya Bölgesi Satış Müdürü Betül Binici : ‘04-07 Aralık tarihlerinde düzenlenecek olan FESPA Eurasia Fuarı’nın şimdiden %75’i satılmış durumda. Fuar stantlarının hızlı bir şekilde tahsis edilmiş olması, FESPA markasına duyulan güvenin bir göstergesi. Katılımcı firmaların FESPA Eurasia Fuarı’nı tercih etmesini sağlayan en önemli nedenlerin; FESPA’nın 50 yıldan fazla bir süredir dünyanın birçok ülkesinde sektöre yön veren fuarlar düzenleme tecrübesi, uluslararası çapta sadık bir ziyaretçi kitlesinin bulunması ve diğer fuarlara kıyasla ziyaretçi profilinin yüksek olması olduğunu düşünüyorum” diyerek fuardan elde edilecek gelirin ARED aracılığı ile sektöre yeniden aktarılacağının altını çizdi.

2013 yılında İstanbul’da ARED ortaklığı ile ilki düzenlenen FESPA Eurasia Fuarı’na, yaklaşık 100 ülkeden karar verici pozisyonda 7.000 civarında sektör temsilcisi ziyaret etmişti. Ziyaretçilerin dörtte birinden fazlası başta Bulgaristan, İran, Yunanistan,  Rusya ve Ukrayna olmak üzere yurtdışından gelen ziyaretçilerden oluşuyordu.

FESPA Eurasia 2014 hakkında daha fazla bilgi için www.fespaeurasia.com adresini ziyaret edebilirsiniz.