AÇIKHAVA SEKTÖRÜ’NÜN YOL HARİTASI ARED SUMMIT 2018’DE BELİRLENİYOR [ 05 Şubat 2018 ]


SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

Açıkhava reklam sektöründe, uluslararası federasyonlarla kurduğu güçlü bağlarla Türkiye’de de sektör adına önemli bir yeri bulunan ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği), kapsamlı bir etkinlik ile açıkhava reklam sektörünün her alanında emeği bulunan sektörün tüm dallarını bir araya getiriyor.

2000 yılından beri faaliyet gösteren, baskı ve endüstriyel reklama ilişkin firmaların üye olduğu, çeşitli komitelerden oluşan, ulusal ve uluslararası üyelikleri bulunan ARED, sektörü geliştirmek adına adımlar atan aktif bir dernek. 50 yılı aşkın sektör ve fuar deneyimine sahip, global federasyon FESPA ile iş birliği içerisinde olan ARED, ortağı olduğu FESPA ile 5 yıldır FESPA Eurasia adlı baskı ve endüstriyel reklam fuarını gerçekleştiriyor.

ARED’in aktif bir komitesi olan ve sektörün 2. neslini bir çatı altında toplayan Genç ARED, sektörün birbiriyle bir araya gelerek ve bilgi aktarımı sağlayarak gelişeceğine olan inancını güçlü bir şekilde sürdüren bir oluşum.

Genç ARED’in organizasyonunu üstlendiği, ARED’in ev sahipliğinde gerçekleştirilecek olan Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018 ile reklamcılığın tüm aşamalarında yer alan temsilcileri bir araya gelecek, ilgili panellerde paylaşacağı fikirlerini sunacaklar. ARED’in, açıkhava reklam sektörü adına bu denli kapsamlı olarak düzenlediği ilk etkinlik olan ARED Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’de, kurumsal marka temsilcileri, medya ve kreatif ajans yetkilileri, akademisyen kadro ve duayen üreticilerin bir araya getirilmesi amaçlanıyor. Açıkhava reklam sektörünün; üretim aşamaları, proje yaratım aşamaları gibi farklı alanlarının birebir temsilcileri tarafından aktarılacağı bu etkinlik, reklamcılık sektörüyle ilgili akılda kalan soruların cevaplanacağı, reklamcıların her alanında emeği bulunan tüm temsilcilerin ortak bir alanda toplanacağı bir buluşma noktası olacak.

Panellerde; endüstriyel reklam sektöründe yer alan üreticilerin yeni pazarlara açılmasına ışık tutmak, ulusal firmaların reklam satın almalarının bakış açılarını yansıtmak, e-ticaret ile yurt dışına erişim konularında görüş alışverişi sağlamak gibi konular çerçevesinde fikirler ve deneyimler paylaşılacak.

Birçok farklı panelden meydana gelecek olan Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018, kurumsal firmaların satın alma davranışları ve tedarikçi seçimleri, dış pazarlara açılmanın mümkünlüğü, kurumsallaşmanın gerekleri, büyüyen şirketlerin hikayeleri, finansman ve hibe destekleri, açıkhava reklamının tasarımdan montaja süreç incelemesi gibi konular ile sektörü var edenlerle, açıkhava reklamcılığı sektörünü ileri taşımaya hazırlanıyor.

Alpay Alptekin’in moderatörlüğünde gerçekleşecek Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’de sektörün ileri gelenlerinden akademik uzmanlara, ajanslardan imalatçılara kadar sektörün çeşitli temsilcilerinden oluşan güçlü bir konuşmacı kitlesi bulunuyor.

Sanatçı kimliği ile Türkiye’de uzun yıllardır tanınan ve sevilen Mustafa Sandal da katılımıyla etkinliğe değer katacak isimlerden biri. Sanat, hayatın her alanında yer alıyor ve birçok sektörün oluşumuna ilham kaynağı oluyor. Reklamcılık sektöründe de her dalıyla sanatsal üretimlerin, yaratımların yer aldığı, derneğin temsil ettiği endüstriyel reklam ve baskı sektörlerinin de geçmişten günümüze gelişimini sanatsal yetilere ve zanaatlere borçlu olduğu, etkinlikte vurgulanacak konulardan biri.

ARED, şirket sahiplerine yönelik gerçekleştirilecek bu etkinlik ile açıkhava reklam sektörünü; üreticilerin kurumsal markalar ile ne şartlarda çalışabileceği, dış pazarlarda kendine hangi yollar ile ne şekilde yer bulabileceği ve gelecekte alınacak yatırım kararlarını etkileyebilecek konular üzerine gerçekleştirilecek Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’e davet ediyor.

Program için Tıklayınız