2016’DAKİ BAŞARILI FUARI TAKİBEN FESPA EURASIA 2017 KATILIMCILARI STAND ALANLARINI GENİŞLETTİ [ 08 Ağustos 2017 ]


2016’DAKİ BAŞARILI FUARI TAKİBEN FESPA EURASIA 2017 KATILIMCILARI STAND ALANLARINI GENİŞLETTİ
2016’DAKİ BAŞARILI FUARI TAKİBEN FESPA EURASIA 2017 KATILIMCILARI STAND ALANLARINI GENİŞLETTİ

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN :

Bölgenin geniş format dijital baskı, serigrafi baskı, tekstil baskı, konfeksiyon süsleme ve endüstriyel reklam sektörleri için düzenlenen fuarı FESPA Eurasia 2017, 7-10 Aralık tarihleri arasında beşinci fuarıyla CNR EXPO’da olacak.

Son beş yıldır FESPA Eurasia, ziyaretçi oranını %18 büyüterek, Avrasya bölgesinde geniş format dijital baskı ve tekstil baskı pazarları için lider etkinlik olduğunu kanıtladı.

FESPA Eurasia 2016, 8.323 tekil ziyaretçiyi ağırladı ve dört günde toplam katılım 9.774 ziyarete ulaştı. 2016’daki başarılı fuarın ardından, katılımcıların %10’u 2017 etkinliği için stand alanlarını genişletti.

2016 fuarı ayrıca aktif bir satın alma etkinliği olduğunu ispatladı. 1,6 milyar Euro’luk toplam bütçe ile, ziyaretçilerin %44’ü nihai karar vericilerden %81’i ise karar verme sürecinde yer alanlardan oluşuyordu.

FESPA Eurasia, fuarın büyüyen kapsamı ve son 3 yıldaki uluslararası ziyaretçi ve katılımcı artışı dolayısıyla Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından ‘Uluslararası İhtisas Fuarı’ kategorisine kabul edildi.

FESPA Grup Fuarlar Müdürü Michael Ryan şu değerlendirmede bulunuyor; “Bu yılki fuar için gördüğümüz stand alanındaki artış, katılımcıların FESPA Eurasia Fuarı’na sadece ziyaretçi sayıları için değil, ziyaretçilerin profesyonelliği ve satın alma gücü nedeniyle de büyük önem verdiğini gösteriyor. TOBB’dan uluslararası ihtisas fuarı ünvanı  alınması, bu çapta bir fuara katılmak için Türkiye’nin ötesinden gelen birçok ziyaretçiyle, FESPA Eurasia’nın bölgeselden uluslararası bir fuara dönüştüğünü teyit ediyor.

FESPA Eurasia katılımcıları fuarın bölge için önemini destekliyor; Turan Kimya Genel Müdürü Devrim Başar Turan şunları söylüyor; “FESPA Eurasia, ulaşılabilir konumu ve FESPA’nın global marka bilinirliği sayesinde hem uluslararası hem de yerli ziyaretçileri kendisine çekiyor. FESPA Eurasia bizim için önemli bir etkinlik ve bu yıl dünya çapında pazar bilinirliğimizi arttırmayı hedefliyoruz. FESPA Eurasia’nın uluslararası alanda büyüdüğünü ve bizim için en doğru etkinlik olduğunu düşünüyoruz.”

Roland DG Mid, Europe Bölge Müdürü Sercan Yağuçmen’in yorumu ise şöyle; “FESPA Eurasia’nın pazarda önemli ve etkileyici bir fuar olduğunu ve pazarlama stratejimizin önemli bir parçası olduğunu biliyoruz. FESPA Eurasia, farklı çözüm ve yenilikleri sergilememize ve görmemize, endüstri profesyonelleriyle buluşarak yeni iş potansiyelleri oluşturmamıza fırsat veriyor.”

Optimum Digital Planet Genel Koordinatörü Yavuz Selim Ezgü şunları ekliyor; “FESPA Eurasia, bizim için çok önemli bir fuar ve global bir marka olma yolculuğumuza katkıda bulunuyor. FESPA Eurasia Fuarı’na katılmak Avrasya bölgesinden baskı uzmanları ile buluşmak için bize yılda bir kez fırsat sağlıyor. Bu yıl, solvent ve UV ürünlerimiz ile tekstil makinelerimiz dahil olmak üzere, üç ürün gamımızı sergileyeceğiz. ”

FESPA Eurasia 2017 hakkında daha fazla bilgi ve fuar katılımı hakkında daha fazla bilgi için; www.fespaeurasia.com adresini ziyaret edebilirsiniz.