kapak

MUSTAFA SANDAL, AÇIKHAVA REKLAM SEKTÖRÜ’NE İLHAM VERDİ

Sanatçı kimliği ile Türkiye’de uzun yıllardır tanınan ve sevilen Mustafa Sandal, değerli katılımıyla ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği) Summit 2018’de salondaki enerjiyi yükseltti, inovasyon ve girişimcilik konusunda açıkhava reklamcılarını cesaretlendirdi.

Herkese yaydığı pozitif enerjisiyle dinleyenleri etkileyen Mustafa Sandal; dijital dönüşümden, yenilikleri takip etmenin ve liderlik yapmanın öneminden bahsetti. Dinleyenlere, biraz çılgın olmayı ve farklı düşünmeyi öğütledi. 90’lı yıllardan itibaren Türkiye’nin kalbine taht kuran Mustafa Sandal, ilham veren, canlı ve yön verici konuşmasıyla ARED’in etkinliğine de damga vurdu ve dinleyenlere unutulmaz bir an yaşattı.

Açıkhava reklam sektöründe, uluslararası federasyonlarla kurduğu güçlü bağlarla Türkiye’de de sektör adına önemli bir yeri bulunan ARED (Açıkhava Reklamcıları Derneği), kapsamlı bir etkinlik ile açıkhava reklam sektörünün her alanında emeği bulunan sektörün tüm dallarını bir araya getirdi.

2000 yılından beri faaliyet gösteren, baskı ve endüstriyel reklama ilişkin firmaların üye olduğu, çeşitli komitelerden oluşan, ulusal ve uluslararası üyelikleri bulunan ARED, sektörü geliştirmek adına adımlar atan aktif bir dernek. 50 yılı aşkın sektör ve fuar deneyimine sahip, global federasyon FESPA ile iş birliği içerisinde olan ARED, ortağı olduğu FESPA ile 5 yıldır FESPA Eurasia adlı baskı ve endüstriyel reklam fuarını gerçekleştiriyor.

ARED’in aktif bir komitesi olan ve sektörün 2. neslini bir çatı altında toplayan Genç ARED, sektörün birbiriyle bir araya gelerek ve bilgi aktarımı sağlayarak gelişeceğine olan inancını güçlü bir şekilde sürdüren bir oluşum.

Genç ARED’in organizasyonunu üstlendiği, ARED’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018 ile reklamcılığın tüm aşamalarında yer alan temsilcileri buluştu. ARED’in, açıkhava reklam sektörü adına bu denli kapsamlı olarak düzenlediği ilk etkinlik olan ARED Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’de, kurumsal marka temsilcileri, medya ve kreatif ajans yetkilileri, akademisyen kadro ve duayen üreticiler bir araya geldi. Açıkhava reklam sektörünün; üretim aşamaları, proje yaratım aşamaları gibi farklı alanlarının birebir temsilcileri tarafından aktarıldığı bu etkinlik, reklamcılık sektörüyle ilgili akılda kalan soruların cevaplandığı, reklamcıların her alanında emeği bulunan tüm temsilcilerin ortak bir alanda toplandığı bir buluşma noktası oldu.

Birçok farklı panelden meydana gelen Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018, kurumsal firmaların satın alma davranışları ve tedarikçi seçimleri, dış pazarlara açılmanın mümkünlüğü, kurumsallaşmanın gerekleri, büyüyen şirketlerin hikayeleri, finansman ve hibe destekleri, açıkhava reklamının tasarımdan montaja süreç incelemesi gibi konulardan oluştu.

Alpay Alptekin’in moderatörlüğünde gerçekleşen Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’de sektörün ileri gelenlerinden akademik uzmanlara, ajanslardan imalatçılara kadar sektörün çeşitli temsilcilerinden oluşan güçlü bir konuşmacı kitlesine yer verdi.

ARED Açıkhava Sektör Buluşması – Summit 2018’e yaklaşık 250 kişi katılım sağladı.

ARED, şirket sahiplerine yönelik gerçekleştirilen bu etkinlik ile açıkhava reklam sektöründe; üreticilerin kurumsal markalar ile ne şartlarda çalışabileceği, dış pazarlarda kendine hangi yollar ile ne şekilde yer bulabileceği ve gelecekte alınacak yatırım kararlarını etkileyebilecek konular üzerine yoğunlaştı.

Yorum yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir