34601732311_246e649ed6_z

FESPA Hamburg, Global Baskı Sektörünü Canlandırdı

Katılımcılar, FESPA 2018 Berlin fuarının %80’lik kısmında yer ayırtarak fuarın yıllık döngüsünü desteklemiş oldular.

FESPA 2017 (Messe Hamburg, 8-12 Mayıs 2017), büyük bir bölümü baskı alanı uzmanlarından oluşan marka temsilcilerini ve yatırım yapmak adına anlık eğilimlerde bulunan üst düzey yöneticileri bir araya getirdi.

FESPA’yı uluslararası fuar olarak tanımlaFESPA_2017_1_press_loresmaya imkan veren, 139 ülkeden Hamburg’a gelen baskıcılar ve endüstriyel reklamcılardan oluşan çeşitli uluslararası ziyaretçi profiliyle, fuarın ‘global baskı fuarı’ sloganı yansıtılmış oldu. En geniş ziyaretçi grupları Almanya, İngiltere, İtalya, Hollanda, İspanya, Danimarka ve Polonya’dan katılım sağlarken son iki ülke, ev sahibi ülkenin erişilebilirliğini göstermiş oldu. Şubat 2017’de Bangkok’daki FESPA Asia’nın başarısını takiben gerçekleşen Hamburg fuarında ayrıca, %10 toplam katılımı oluşturan FESPA Asia, Asya bölgesinden gelen katılımcı sayısını arttırmış oldu.

FESPA 2017 fuarına ve eş zamanlı fuarlara giden 20.456 tekil ziyaretçinin büyük bir çoğunluğu fuarda iki gün boyunca kalmayı tercih etti. Böylece toplam ziyaretçi sayısı 39.224 oldu ve FESPA’nın ürün sergileme açısından yayılım alanı ortaya koyulmuş oldu. İlk defa katılan yaklaşık 100 katılımcının yer aldığı fuar alanında ziyaretçiler; teknoloji, baskı ve endüstriyel reklamcılık materyalleri, sarf malzemeleri ve yedek parça tedarikçilerinin kapsamlı sıralanımına ulaşabildiler.

FESPA, fuar boyunca 15 – 18 ded5ae446ddd0d28c14f91278f686dc7_XLMayıs tarihlerinde Berlin’de gerçekleşecek FESPA 2018 için yer ayıranların rezervasyonlarını aldı ve %80’lik bir kısmında yer ayırtılmış oldu, buna istinaden katılımcıların isteklerini karşılayabilmesi için Messe Berlin’deki fuar alanına iki salon daha eklenmesi gerektiği belirtildi. Bu, FESPA fuarının, müşteriler ve müşterilerin gelecekteki beklentilerinin karşılanması, somut satışlar yapılması ve iletişim hattının genişletilmesi açısından forum olarak da ne kadar başarılı olduğunu göstermektedir.

FESPA’nın Bölgesel Müdürü Roz Guarnori, “Geçen hafta Hamburg’da elde edinilen başarının dışında, dijital, serigrafi ve tekstil baskı gibi sektör satıcılarının, Berlin 2018’de gerçekleşecek fuarımız hakkındaki heves verici yorumları da beni heyecanlandırdı. Bu durum, FESPA’nın yıllık döngüde bulunan global bir baskı fuarı olduğunu bize düşündürdü ve tüm süreçler ve ürünlere yönelik kapsamlı bir gösteri sunduğunu aklımıza getirdi.” diye belirtiyor.

Tekstil baskıya yönelik Avrupa fuarcılığının lider profilinde olan FESPA, Hamburg’daki çeşitli satıcılardan gelen yeni tekstil baskı çözümleriyle ilgili önemli duyurularda bulunarak gelişmeye devam ediyor.

Roz Guarnori, konuşmasını şu şekilde noktalıyor; “FESPA; yeni teknolojilere ve çözümlere kılavuzluk ederek, ziyaretçilerin kârlı işlere ulaşmasını destekleyerek ve katılımcı markaların başarı elde etmesini sağlayarak, bütün bir topluluğa güç veren ve bu topluluğu harekete geçiren bir fuardır.”

European Sign Expo’nun da fuar kapsamında olduğu FESPA 2018 Messe Berlin, Almanya’da, 15 – 18 Mayıs tarihleri arasında gerçekleşecek.

Yaklaşan FESPA fuarları:

  • FESPA Africa, 13 – 15 Eylül 2017, Gallagher Convention Centre, Johannesburg, Güney Afrika
  • FESPA Mexico, 21 – 23 Eylül 2017, Centro Banamex Mexico City, Meksika
  • FESPA Eurasia, 7 – 10 Aralık 2017, CNR Expo, Istanbul, Türkiye
  • FESPA Asia, 22 – 24 Şubat 2018, BITEC, Bangkok, Tayland
  • FESPA 2018, 15 – 18 Mayıs 2018, Messe Berlin, Almanya

Yorum yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir