Endüstriyel Reklam Sektör Araştırmasında Sona Yaklaşıldı

E

İTO İstanbul Ticaret Odası 30 Nolu Bilgi, İletişim ve Medya Meslek Komitesi’nin talebiyle İTO bünyesinde ARED’in de desteği ile Yıldız Teknik Üniversitesi ve Marmara Üniversitesinden akademisyenler tarafından Endüstriyel Reklam Sektör Araştırması çalışması yürütülmektedir.

İlk çalışmaları 2018 yılının Mart ayında başlayan Endüstriyel Reklam Sektör Araştırması’nda İTO, akademisyenler ve ARED’in katılımıyla hazırlık ve süreç değerlendirme toplantıları gerçekleştiriliyor. İTO 30 Nolu Bilgi İletişim ve Medya Meslek Komitesi Üyesi ve aynı zamanda ARED İstanbul Üyesi Şevket Aksoy, İTO İstanbul Düşünce Akademisi Direktörü Tezer Palacıoğlu, Yıldız Teknik Üniversitesi’nden Prof. Dr. İbrahim Kırcova ve ARED Koordinatörü Şenay İpek’in katılımıyla gerçekleşen en son toplantı 26 Şubat’ta İTO’nun Sirkeci’deki binasında yapıldı.

Endüstriyel Reklamcılık sektörünün yalnız İstanbul’da değil, ülkemizdeki mevcut durumu, sorunları ve beklentileri tespit edilerek, geliştirilecek çözüm önerilerinin çeşitli illerimizin de ziyaret edilerek ortaya konulmasına ve ülke genelini kapsayan bir sektör raporunun hazırlanması kararlaştırıldı. Bu hedefle Endüstriyel Reklam Sektörünün rakamsal verilerle tanımlanmasını sağlayacak bir anket hazırlanarak İTO bünyesinde akademisyenler tarafından Ekim 2018-Şubat 2019 arasında uygulaması yapıldı. Hazırlanacak rapor, rakamsal verilerin yanı sıra sektörün tanımı, içeriği, tarihçesi, tanımları, terimleri, gelişimi, günümüzdeki konumu gibi başlıkları da içerecek. Endüstriyel Reklam Sektör Araştırması’nın Mart ayında tamamlanarak İTO 30 Nolu Bilgi, İletişim ve Medya Meslek Komitesi ve ARED’in düzenleyeceği bir lansman toplantısıyla yayınlanması hedefleniyor.

Bu yazıyı paylaş:

Yorum yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir